
درباره ما
خط مشی تورهاب
تورهاب به عنوان مجموعه ای پویا و بهره مند از نیروی انسانی تحصیلکرده ایرانی و خارجی همواره تلاش کرده تا کیفیت خدمات، نوآوری، محرمانگی اطلاعات و اهمیت به مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهد. این مجموعه همواره تلاش میکند تا با ارائه اطلاعات دقیق و به دور از هر گونه اغراق، مسیرهای جدید گردشگری و اقامتی را تسهیل نموده و حال و آیندهای مطلوب را برای مشتریان و موکلین خود فراهم سازد. هدف اصلی تورهاب ارائه مشاوره گردشگری و اقامتی به عزیزانی است که قصد دارند در ایران بمانند و به کسب و کار خود ادامه دهند و در عین حال قصد دارند به اقصی نقاط جهان سفر کرده یا فرزندانشان در مدارس و دانشگاه های بین المللی به تحصیل بپردازند. علاوه بر این، تیم تورهاب برای افرادی هم که قصد دارند محل زندگی خود را تغییر دهند، برنامه های اقامتی متنوعی دارد. تورهاب با تکیه بر برنامه ریزی دقیق تیم متخصص خود قصد دارد نگرانی ها و استرس های ناشی از سفرهای خارجی و اقامت را به حداقل برساند. کارشناسان این شرکت نه تنها در اکثر مقاصد محبوب گردشگری و اقامتی تخصص دارند، بلکه تیم تحقیق و توسعه این شرکت هر روز در صدد معرفی مقاصد جدید گردشگری و اقامتی به هموطنان گرامی است. ناگفته نماند که دپارتمان MICE تورهاب با سال ها تجربه در خصوص برگزاری نمایشگاه های تجاری برون مرزی آماده ارائه خدمات با کیفیت به تجار محترم و شرکت ها است. ما در تورهاب بر این باوریم تا با انتشار اخبار به روز در وب سایت اطلاعات مورد نیاز جهت امور گردشگری و اقامتی را در اختیار عموم قرار دهیم.
عملکرد تورهاب
تورهاب با بهره مندی از بیش از 30 کارشناس متخصص گردشگری و اقامتی که در اقصی نقاط دنیا دارد، در اکثر نمایشگاه ها، همایش ها و سمینارهای بین المللی مرتبط با گردشگری، اقامتی، کاریابی و اعزام دانشجو شرکت میکند. این شرکت در هر کدام از کشورهای مقاصد گردشگری و اقامتی فقط با کارگزارها، وکلای معتبر و مؤسسات رسمی و قانونی همکاری میکند.
منشور اخلاق و رفتار حرفهای
- مشتری مداری
- ارائه تمام راهکارهای گردشگری و اقامتی به مشتریان و موکلین
- اولویت خواسته های مشتریان و موکلین
- بهره مندی از کارشناسان متخصص
- عضویت در سازمان ها و انجمن های بین المللی
- دریافت اطلاعات بصورت مستقیم از منابع موثق
- تجربه سفر، تحصیل و زندگی در کشورهای مقصد
- حمایت از مشتری و موکل حتی پس از اتمام ارائه خدمات
- آمار بالای پرونده های اقامتی موفق
- اولویت رعایت اصول اخلاقی بر اصول حرفه ای
- عدم جذب مشتری در حوزه های کم تجربه
- بهره مندی از تکنولوژی در ارائه خدمات گسترده